» SERWIS i ZWROTY

Nasze nowości

Toner Czarny UTAX LP3235 zamiennik 4423510010

Toner Czarny UTAX LP3235 zamiennik 4423510010327,38 zł brutto266,16 zł netto

Toner Yellow OKI C301 zamiennik 44973533-24183

Toner Yellow OKI C301 zamiennik 44973533113,05 zł brutto91,91 zł netto

Tusz Cyan HP 991X zamiennik M0J90AE-24149

Tusz Cyan HP 991X zamiennik M0J90AE7 103,25 zł brutto5 775,00 zł netto

Toner Czarny IBM 1612 zamiennik 39V1642-24077

Toner Czarny IBM 1612 zamiennik 39V1642175,35 zł brutto142,56 zł netto

Kontakt

  • E-mail:sklep@printermax.pl
  • Telefon605 383 222
    67 342 99 02
  • Gadu Gadu54637697
  • Godziny działania sklepupn-czw 9.00-17.00 piątek 7.00-15.00

SERWIS i ZWROTY

Wszystkie sprzedawane produkty w sklepie internetowym PRINTERMAX.pl posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu znajduje się w opisie technicznym produktu lub w instrukcji dołączonej do produktu. Adresy oraz inne ważne informacje odnośnie serwisów i procedur znajdą Państwo w kartach gwarancyjnych dołączonych do produktu.

Wszystkie reklamacje oraz zwroty towaru klient dokonuje na własny koszt. Sklep PRINTERMAX.PL nie pokrywa kosztów odbioru uszkodzonego sprzętu lub błędnie dobranego sprzętu. Wyjątkiem są błędy powstałe w wyniku działania obsługi sklepu.

Wszystkie reklamacje oraz zwroty będą przyjmowane wyłącznie z wypełnionym formularzem zwrotu.

Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez Naszą firmę.

Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika.

Termin rozpatrzenia reklamacji przez Naszą firmę wynosi 14 dni roboczych od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty, mające gwarancję  są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego towaru. W przypadku gdy serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz bądź wymiany podzespołów ciężko dostępnych, to okres reklamacji może wydłużyć się do 28 dni roboczych.

Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:

  • produkt posiada jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne
  • plomby bądź numery seryjne zostały zerwane lub uniemożliwiają identyfikację produktu ( w przypadku produktów nie mających numeru seryjnego, identyfikacja jest możliwa za pomocą kodu kreskowego mieszczącego się na opakowaniu)
  • wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej
  • usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.

Wadliwy towar musi być dostarczony w fabrycznym opakowaniu oraz w pełnym zestawie.

W przypadku braku spełnienia wymagań gwarancyjnych, klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany drogą mailową.

adres do zwrotu:
PRINTERMAX
ul. Noja 13
64-733 Drawsko
e-mail: sklep@printermax.pl
tel: 605 383 222
tel. 67 342 99 02


Przejdź do strony głównej